اگر شما هم قصد خرید کیسه پرکن دهانه باز را دارید به ابراماشین خوش آمدید!

ماشین آلات پرکن پودر و گرانول متناسب با نوع کیسه دهانه باز و به دلیل تنوع تولید بر اساس تعداد نازل، سرعت دستگاه و سایر جزئیات اختصاصی، در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

در نتیجه به معرفی مدل‌های مختلف دستگاه شرکت ابراماشین برای خرید کیسه پرکن دهانه باز می‌پردازیم:

شرکت ماشین سازی ابرا ماشین با بیش از ۱۸ سال سابقه تولید ماشین آلات صنعتی، همواره با به روز نگه داشتن دانش و تکنیک خود، سعی در تولید محصولات داخلی باکیفیت و قابل رقابت با مشابه خارجی آن داشته است.

کارشناسان مجموعه ی ابراماشین، با طراحی ماشین آلات خود به صورت انحصاری، بهترین کارآیی را برای شما مشتریان عزیز در نظر می‌گیرند. کلیه‌ی طرح‌های ماشین آلات ما به مرحله‌ی ثبت کشوری طرح صنعتی رسیده و گام به گام به سوی پیشرفت قدم برمی‌داریم. کلیه محصولات ابراماشین دارای گارانتی ۱۲ ماهه می‌باشد. کارشناسان و تکنسین‌های ابراماشین، آماده‌ی ارائه خدمات طراحی و ساخت انواع ماشین آلات پرکن، نوار نقاله و میکسرها به شما بزرگواران هستند. برای سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

 

برای خرید کیسه پرکن دهانه باز مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

برای سفارش و خرید کیسه پرکن دهانه باز با ابراماشین تماس بگیرید!

کیسه پرکن دهانه باز مدل CW1-OP

اگر به دنبال یک دستگاه پرکن کیسه دهانه باز با وزن کشی دقیق برای تولید مواد پودری یا گرانولی خود می‌گردید اینجا جای شماست!

همانطور که می‌دانید برای بسته بندی انواع پودرها نیاز به دستگاه‌های پرکن پودر دارید و همچنین می‌دانیم که پودرها دارای خواص مختلفی هستند؛ از دانه بندی گرفته تا میزان چسبندگی و از گرید صنعتی گرفته تا گرید بهداشتی و دارویی. دستگاه پیش روی شما قابلیت‌های وسیعی در بسته‌بندی انواع پودرهای ساختمانی و صنعتی تا مواد خوراکی و بهداشتی دارد. ساخت و تولید دستگاه ‌Powder Filler – CW1-OP به صورت اتوماتیک و مجهز به سیستم تعلیق (برای جلوگیری از ایجاد غبار) تماما توسط متخصصین ما در شرکت ابراماشین و به طور انحصاری انجام شده است.

به طور کلی دستگاه CW1.OP برای پرکردن انواع پودرها و همچنین گرانول مناسب است. این دستگاه که تقریبا یک ماشین تمام اتومات به حساب می‌آید، تمامی مراحل بارگیری، توزین، تزریق و دوخت کیسه را به طور اتوماتیک انجام می‌دهد و در واقع اپراتور دستگاه تنها وظیفه کیسه گذاری را بر عهده دارد. البته تمامی دستگاه‌های ساخته شده در شرکت ابراماشین از جمله دستگاه CW1.OP پس از طرح اولیه و قبل از مراحل پیش ساخت قابلیت ارتقا طرح و ارتقا ساخت را دارد. لذا قبل از سفارش دستگاه مورد نظر خود حتما با کارشناسان ما در ابراماشین تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما ارائه دهیم.

نما از پشت

نمای رو به‌ رو

پرسپکتیو

نما از بالا

نمای پهلو

مشخصات فنی

مزایا دستگاه CW1-OP:

  • دقت توزین کیسه بسیار بالا

  • درصد خطای فیلر کم

  • دارای دریچه های بازدید در قسمت های مختلف دستگاه جهت تعمیر و نگهداری آسان.

  • عدم ایجاد گرد و خاک به دلیل استفاده نکردن از سیستم باد برای کیسه پرکن.

  •  سوئیچ از یک محصول به محصول دیگر به راحتی امکان پذیر است.

معایب دستگاه CW1-OP:

ارتفاع زیاد محصول

کیسه پرکن دهانه باز مدل S1-OP

اگر شما هم به دنبال یک دستگاه پرکن کیسه دهانه باز با قیمت مناسب برای تولید پودر می‌گردید اینجا جای شماست!

همانطور که می‌دانید برای بسته بندی انواع پودرها نیاز به دستگاه‌های پرکن پودر دارید و همچنین می‌دانیم که پودرها دارای خواص مختلفی هستند؛ از دانه‌بندی گرفته تا میزان چسبندگی و از گرید صنعتی گرفته تا گرید بهداشتی و دارویی. دستگاه پیش روی شما قابلیت بسته بندی انواع پودرهای ساختمانی و صنعتی تا مواد خوراکی و بهداشتی دارد. حالا به مشخصات تکنیکال این دستگاه می‌پردازیم.

دستگاه پرکن کیسه دهانه باز مدل S1-OP  یکی از ماشین آلات طراحی شده توسط شرکت ابراماشین است که نسبت به سایر دستگاه‌های هم رده‌ی خود، دارای قیمت کمتر و مناسب تولید پودر خشک است.

این دستگاه به دلیل عدم وجود هاپر دارای ارتفاع کمتری نسبت به سایر ماشین آلات فیلر می‌باشد به همین جهت عملیات توزین توسط لودسل و با مکانیزم کیسه توزین انجام می‌شود که این موضوع سبب احتمال اعمال خطای وزنی و همینطور راندمان کمتر دستگاه می‌گردد. چرا که اپراتور باید منتظر بماند تا عملیات وزن کشی پس از عملیات فیلر انجام شده و سپس کیسه را تعویض نماید. همچنین در صورت دست زدن اپراتور به کیسه در زمان پروسه وزن کشی، احتمال ایجاد خطا برای دستگاه بالا می‌رود.

لذا قبل از انتخاب و سفارش دستگاه مورد نظر خود با کارشناسان ما در ابراماشین تماس بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را به شما معرفی کنند.

نما از پشت

نمای رو به‌ رو

پرسپکتیو

نما از بالا

نمای پهلو

مشخصات فنی

مزایا دستگاه S1-OP:

  • قیمت پایین

  • ارتفاع کم

  • تعمیر و نگهداری آسان

معایب دستگاه S1-OP:

  • دقت توزین کمتر نسبت به مدل اسکرودار

  • محدودیت در افزایش ظرفیت بسته بندی

  • امکان ایجاد خطای وزنی روی کیسه توسط اپراتور

کیسه پرکن دهانه باز مدل SW1-OP

اگر به دنبال یک دستگاه پرکن کیسه دهانه باز با وزن کشی دقیق برای تولید مواد پودری یا گرانولی خود می‌گردید اینجا جای شماست!

همانطور که می‌دانید برای بسته بندی انواع پودرها نیاز به دستگاه های پرکن پودر دارید و همچنین می‌دانیم که پودرها دارای خواص مختلفی هستند؛ از دانه بندی گرفته تا میزان چسبندگی و از گرید صنعتی گرفته تا گرید بهداشتی و دارویی. دستگاه پیش روی شما قابلیت‌های وسیعی در بسته بندی انواع پودرهای ساختمانی و صنعتی تا مواد خوراکی و بهداشتی دارد. ساخت و تولید دستگاه ‌Powder Filler – SW1-OP به صورت اتوماتیک و مجهز به سیستم تعلیق (برای جلوگیری از ایجاد غبار) تماما توسط متخصصین ما در شرکت ابراماشین و به طور انحصاری انجام شده است. حالا با مشخصات تکنیکال دستگاه آشنا می‌شویم.

نحوه عملکرد دستگاه کیسه پرکن دهانه باز مدل SW1-OP، ترکیبی از مکانیزم هاپر توزین و سیستم اسکرو است. مواد ابتدا توسط یک بخش مجزا وزن‌کشی شده و پس از کیسه گذاری توسط اپراتور، استارت و صدور فرمان PLC، مواد وزن کشی شده به داخل کیسه انتقال پیدا می‌کند. به دلیل توزین مواد در هاپر این نوع دستگاه، دقت توزین بسیار بالا بوده و حتی میتوان به دقتی در حدود 10 الی 20 گرم هم رسید.

نما از پشت

نمای رو به‌ رو

پرسپکتیو

نما از بالا

نمای پهلو

مشخصات فنی

مزایا دستگاه SW1-OP:

  • دقت توزین بسیار بالا

  • عدم تاثیر خطای کارگر در دقت وزن کشی

  • با افزایش تعداد هاپر توزین می‌توان به ظرفیت بسته بندی بالایی رسید

معایب دستگاه SW1-OP:

  • هزینه ساخت بالا

  • امکان تعویض از یک محصول به محصول دیگر به راحتی امکان پذیر نیست

برای سفارش و خرید کیسه پرکن دهانه باز با ابراماشین تماس بگیرید !