اگر قصد خرید الواتور تسمه ای را دارید. پس درست آمده اید!

برای خرید الواتور تسمه ای، ابتدا باید با مشخصات فنی و انواع مختلف این دستگاه آشنا شوید. پس در ادامه با ما همراه شوید تا با خرید الواتور تسمه ای از ابراماشین آشنا شوید.

 

قبل از خرید الواتور تسمه ای در مورد انواع الواتور و سایر ماشین آلات انتقال اطلاعات کسب کنید.

خرید الواتور تسمه ای :

دستگاه الواتور تسمه ای کاسه دار ، تسمه یا باند کششی ایست. که باکت ها روی آن نصب میشود. و حول محور خود در گردش است. و مواد را به صورت عمودی منتقل می کند. الواتورهای تسمه ای برای صنایع سبک و اکثرا برای انتقال مواد فله ای ریز و پودری کاربرد دارند. که به دلیل این است. که در حالت کلی تسمه نسبت زنجیر ضعیف تر عمل میکند. و الواتور تسمه ای به منظور انتقال مواد از پروژه های با وزن مواد سبک تر، صرفه ی اقتصادی داشته. اما به هر حال کارکرد آنها در معادن فلز و غیر فلز از قبیل معادن ذغال سنگ، سنگ، آهک،شن و ماسه و بازیافت نمیتوان نادیده گرفت. و تفاوت الواتور تسمه ای با الواتور زنجیری، ابزار انتقالی آن. و نحوه اتصال باکت ها به سیستم انتقال ، که در یکی زنجیر و در دیگری تسمه است. برای خرید الواتور تسمه ای با ما باشید. و مشخصات فنی آن را ببینید.

نمای پرسپکتیو الواتور

نمای پهلو الواتور

جزئیات پایین الواتور

جزئیات دریچه تخلیه الواتور

جزئیات هد الواتور

جدول مشخصات فنی

  • استفاده از تسمه مخصوص الواتور (6لایه) برای تسمه اصلی. و عدم استفاده از نوار لاستیکی.

  • استفاده از قاشک های قالبگیری شده یا جوش خورده. که از ورق 3 میلیمتر به جای قاشک های پرسی استفاده شده است .

  • پوشش رنگ کوره ای برای تمامی قسمت های بدنه و کانال ها.

  • طراحی استاندارد و برسی شده. که برای به حداقل رساندن تله مواد در پایین دستگاه است.

  • با خرید الواتور تسمه ای ابراماشین متوجه تفاوت ها خواهید شد. برخلاف الواتورهای موجود در بازار، تسمه سفت کن های شرکت ابراماشین در قسمت بالا قرار دارد. که همین مساله نیز به نوبه خود باعث کاهش فضایی میشود. که به عنوان تله مواد رفتار میکند. بنابراین با طراحی خاص قسمت پایین و همچنین انتقال تسمه سفت کن به بالای دستگاه، به میزان فضایی دست یافتیم. که کمترین مقدار مواد در آن باقی میماند.

  • به دلیل اتصالات پیچ و مهره ای دستگاه، قسمت های در معرض سایش دستگاه در صورت مستهلک و خورده شدن، به راحتی قابل دسترسی و تعویض هستند. و نیازی به عملیات جوش و برش نیست.

  • بدلیل داشتن ویژگی اخلاف سطح از زمین ( کف الواتور بالاتر از سطح زمین است). و وجود یک درب لولایی در پایین ترین قسمت آن، مقدار مواد گیرکرده در دستگاه به راحتی آزاد شده، دستگاه به راحتی نظافت و برای تغییر محصول آماده میشود.

برای سفارش. وخرید الواتور تسمه ای محصول با ابراماشین تماس بگیرید !