اگر شما هم قصد راه اندازی. و خرید خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2 را دارید پس با ما همراه باشید.

خط تولید نیمه عمودی با توجه به تعداد هر دستگاه و مشخصات هر دستگاه درانواع مختلف تولید میشوند. پس برای خرید خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2 از ابراماشین با همراه شوید. و بروشور کامل محصولات ما را مشاهده کنید.

 همچنین بخوانید از انواع خطوط تولید:

شرکت ماشین‌سازی ابراماشین با بیش از ۱۸ سال سابقه تولید ماشین آلات صنعتی، همواره با به روز نگه داشتن دانش و تکنیک خود، سعی در تولید محصولات داخلی با کیفت و قابل رقابت با مشابه خارجی آن داشته است.

کارشناسان مجموعه ی ابرا ماشین، با طراحی ماشین آلات خود به صورت انحصاری، بهترین کارآیی را برای شما مشتریان عزیز در نظر می‌گیرند. کلیه‌ی طرح‌های ماشین آلات ما به مرحله‌ی ثبت کشوری طرح صنعتی رسیده و گام به گام به سوی پیشرفت قدم برمی‌داریم. کلیه محصولات ابرا ماشین دارای گارانتی ۱۲ ماهه می‌باشد. کارشناسان و تکنسین‌های ابراماشین، آماده‌ی ارائه خدمات طراحی و ساخت انواع ماشین آلات پرکن، نوار نقاله و میکسرها به شما بزرگواران هستند. برای سفارش محصول مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

 

درنتیجه برای خرید خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2 مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

برای سفارش و خرید خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2 با ابراماشین تماس بگیرید!

خط تولید مسیری است. که یک محصول از صفر تا انتها. و مسیر طی شده مواد خام تا محصول نهایی است. سفارش و خرید خط تولید نیمه عمودی، عمودی و یا افقی علاوه بر اینکه به نوع محصول وابسته است؛ مقدار مساحت کارگاه، ارتفاع سقف و عوامل دیگری نیز بستگی دارد. اما ما اینجا هستیم تا شما را برای بهترین انتخاب راهنمایی کنیم.

خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2

اگر شما هم به دنبال یک خط تولید سبک و کم حجم برای تولید پودر می‌گردید اینجا جای شماست!

 همانطور که اشاره شد خط L 02-450 ERSG2 یک خط تولید نیمه عمودی و با انتقال عمودی و زاویه‌دار است که برای تولید انواع پودرها با دانه بندی زیر ۳ میل مناسب است. درواقع اگر مواد مورد نظر شما دارای حداق دانسیته ۱ می‌باشد و در شیب ۴۵ درجه چسبندگی نمی‌دهد؛ خط  L 02-450 ERSG2 گزینه مناسبی برای شروع تولید شماست.

به دلیل قرار گرفتن الواتور در درون زمین و قرار گرفتن قیف ورودی در چاله الواتور؛ ورودی مواد به خط از روی سطح زمین است و این بارگیری مواد را ساده‌تر می‌کند. پس از ورود مواد به الواتور و انتقال آن به بالای پلتفرم و روی میکسر؛ مواد درون میکسر ریخته و شروع به کار میکسر از طریق تابلو فرمان و توسط اپراتور کنترل می‌شود. هر بار ترکیب به وسیله میکسر چیزی در حدود ۸ دقیقه زمان می‌برد و پس از آن دریچه تخلیه میکسر باز شده و مواد درون هاپر تخلیه می‌شود.

هاپر یک مخزن برای نگهداری و انتقال مواد به اسکروهاست. مواد درون هاپر از طریق اسکروها و با زاویه ۴۵ درجه به نازل‌ها منتقل شده و با مکانیزمی تحت عنوان اسکرو ثقلی از طریق نازل‌ها کیسه پر و وزن‌کشی می‌شوند.

نمای رو به رو

پرسپکتیو

نمای بالا

نمای پهلو

مشخصات فنی خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2

مزایا:

  • قابلیت نصب در محیط سوله با ابعاد کم.

  • دارای پلتفرم اختصاصی با دسترسی به تمام نقاط مختص تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها.

  • دارای حفاظ و نرده بر روی پله‌ها و ارتفاع پلتفرم.

  • قابلیت تبدیل کردن پرکن ولو به پرکن دهانه باز.

  • دارای دریچه‌های بازدید در طول مسیر مواد در دستگاه‌های مختلف جهت تعمیر و نگهداری آسان.

  • طول عمر بالای یاتاقان‌ها و موتور به دلیل وجود مکانیزم گردگیر در تمام دستگاه‌های خط.

  • عدم ایجاد گرد و خاک به دلیل استفاده نکردن از سیستم باد برای پیسه پرکن.

معایب:

  • در زمان پرکردن کیسه ولو اپراتور خط می‌بایست کیسه را کمی تکان دهد تا مواد به صورت یکنواخت درون کیسه جای گیرد و اصطلاحا پل نبندد. البته لازم به ذکر است این مشکل قابل رفع است و در صورت درخواست شما کارفرمای گرامی می‌توان مکانیزم را ارتقاء داد و با تبدیل مکانیزم رله برد به PLC و HMI و نصب جک‌های ویبره کار اپراتور را آسان نمود.

برای سفارش و خرید خط تولید نیمه عمودی L 02-450 ERSG2 با ابراماشین تماس بگیرید !