اگر شما هم  قصد خرید میکسر پدل بلندر را دارید در ادامه با ما همراه باشید!

ابراماشین سعی داردکه با دسته بند هرچه بهتر محصولات و مقالات خود، بهترین راهنمایی را برای شناخت هرچه بهتر شما عزیزان فراهم آورد، درنتیجه به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای خرید میکسر پدل بلندر اقدام نمایید. محصولات ابراماشین، با طراحی استاندارد، ثبت شده در سازمان اسناد کشور ، دانشی به روز و کیفیت رقابتی با محصولات خارجی، راه را برای پیشرفت شما و افزایش راندمان تولید شما هموار میکنند.

 

برای آشنایی با انواع میکسر ها اینجا کلیک کنید!

دستگاه میکسر پدل بلندر، یک ماشین همزن قوی است، که از یک بدنه استوانه یا  U شکل به صورت خوابیده تشکیل شده است. درون محفظه ، یک شفت که حول محور افقی آن  پدل (پارو) هایی نصب شده وجود دارد ،که حرکت غلتشی پاروها با حرکت چرخشی محور ترکیب میکند. در نتیجه یک اثر معکوس دوگانه ایجاد میکند. پاروها در زاویه ی مشخص و تنظیم و روی شفت نصب میشوند؛ و با چرخش شفت پاروها در زاویه مشخص خود میچرخند. و عملیات هم زدن را انجام میدهند. از میکسر پدل برای هم زدن پودرها و خمیر استفاده میشوند.

 

لطفا قبل از سفارش و خرید میکسر پدل بلندر، با ما همراه باشید تا با تمامی مشخصات فنی دستگاه های میکسر پدل بلندر، در ظرفیت های متفاوت آشنا شوید.

 

میکسر پدل بلندر، غالبا مناسب برای ترکیب انواع پودرها است؛ اما برای اختلاط خمیرها و مایعات با غلظت بالا نیز مورد استفاده قرار میگیرد. میکسر پدل بلندر در مقایسه با سایر انواع میکسر های پودر از قدرت بیشتری برخوردار است. و برای هم زدن مصالح خشن، و ملات خشک انتخاب بهتری است.

نمای رو به رو

نمای ایزومتریک

نمای پایین و دریچه تخلیه

نمای بالای و ورودی میکسر

جدول مشخصات فنی

  • قطعاتی از قبیل توربین ها و نازل ها از روش مدل سازی تولید میشوند. اما از روش های آهنگری و جوشکاری در تولید آنها استفاده نشده است. زیرا تمامی قطعات از روش های محاسباتی و برش لیزری تولید میشوند.

برای سفارش و خرید میکسر پدل بلندر با ابراماشین تماس بگیرید !